Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Klättra/Åka i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="john_swan" data-source="post: 41455" data-attributes="member: 33089"><p>Tja. </p><p>Jag vill åka ner till alperna några månader nån gång under mars (ej bestämt) och jag skulle vilja ha sällskap. </p><p></p><p>Min tanke är att klättra och åka så mycket jag kan. </p><p>Jag är 23 och har klättrat en hel del klippa sommar/vinter och lite is under mina år och är också mycket intresserad av off-pist. </p><p></p><p>Känner du att detta är något för dig så tveka inte, hör av dig så kokar vi upp något. </p><p>Tjej eller kille, spelar ingen roll, bara att du vill sticka ut på äventyr så blir det kanon.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="john_swan, post: 41455, member: 33089"] Tja. Jag vill åka ner till alperna några månader nån gång under mars (ej bestämt) och jag skulle vilja ha sällskap. Min tanke är att klättra och åka så mycket jag kan. Jag är 23 och har klättrat en hel del klippa sommar/vinter och lite is under mina år och är också mycket intresserad av off-pist. Känner du att detta är något för dig så tveka inte, hör av dig så kokar vi upp något. Tjej eller kille, spelar ingen roll, bara att du vill sticka ut på äventyr så blir det kanon. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Klättra/Åka i Alperna?
Tillbaka
Topp