Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kliar rejält i köpfingret..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bigf1sh" data-source="post: 1021069" data-attributes="member: 126632"><p>Sitter här och drömmer mig bort till snötäckta öppna fält med bottenlös lössnö. Bästa sättet att bota denna frunktansvärda abstinens är självklart att köpa nya prylar!(?)</p><p> Är redan en väldigt nöjd ägare av en Lib tech T.Rice pro 161.5 bräda. Den är riktigt grym att bomba pist med med inte riktigt lika kul för bakbenet när man surfar lössnö. Så jag sitter helt enkelt och tittar på en ny kompletterande bräda till min T.RIce. Eftersom jag är lite av en Lib tech fanboy så riktas min nyfikenhet först och främst mot Lib tech Birdman och Lib tech La Nina MC.</p><p>Nu är min fråga om någon av alla eminenta läsare av forumet här på freeride har någon erfarenhet av dessa brädor och deras egenskaper i lössnö samt överallt allt annars på berget?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bigf1sh, post: 1021069, member: 126632"] Sitter här och drömmer mig bort till snötäckta öppna fält med bottenlös lössnö. Bästa sättet att bota denna frunktansvärda abstinens är självklart att köpa nya prylar!(?) Är redan en väldigt nöjd ägare av en Lib tech T.Rice pro 161.5 bräda. Den är riktigt grym att bomba pist med med inte riktigt lika kul för bakbenet när man surfar lössnö. Så jag sitter helt enkelt och tittar på en ny kompletterande bräda till min T.RIce. Eftersom jag är lite av en Lib tech fanboy så riktas min nyfikenhet först och främst mot Lib tech Birdman och Lib tech La Nina MC. Nu är min fråga om någon av alla eminenta läsare av forumet här på freeride har någon erfarenhet av dessa brädor och deras egenskaper i lössnö samt överallt allt annars på berget? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kliar rejält i köpfingret..
Tillbaka
Topp