Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kliar rejält i köpfingret..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="smedberg" data-source="post: 1021076" data-attributes="member: 34008"><p>Har en libtech birdman 170 för mina 186cm, 85 kg. Använd ca 10 dagar i Alperna, underbar bräda i djupt puder. Har en film här på freeride där den får åka riktigt djupt (lår- till midjedjupt) och på bild ser det ut som 10cm djupt, flyter oerhört bra. </p><p>Den är väldigt mjuk för en freeride bräda dock så jag var lite tveksam hur den skulle vara i slagigt eller isigt, men hade aldrig några problem. Styvheten är väl det enda jag kan påpeka som du ska tänka på, men jag är väldigt nöjd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="smedberg, post: 1021076, member: 34008"] Har en libtech birdman 170 för mina 186cm, 85 kg. Använd ca 10 dagar i Alperna, underbar bräda i djupt puder. Har en film här på freeride där den får åka riktigt djupt (lår- till midjedjupt) och på bild ser det ut som 10cm djupt, flyter oerhört bra. Den är väldigt mjuk för en freeride bräda dock så jag var lite tveksam hur den skulle vara i slagigt eller isigt, men hade aldrig några problem. Styvheten är väl det enda jag kan påpeka som du ska tänka på, men jag är väldigt nöjd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kliar rejält i köpfingret..
Tillbaka
Topp