Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Kliar rejält i köpfingret..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Xavier" data-source="post: 1021517" data-attributes="member: 64225"><p>Raptorn är ju i princip samma bräda som La Nina konstruktionsmässigt, liknande taper och rockerprofil. Dock ej åkt La Nina men har en Raptor i quivern och det är en väldigt styv bräda som är lite knixig när det är tighta svängar som behövs. Men är det brant och djupt puder så är den helt fantastisk. Men ska du sälja din T.Rice och bara ha en Raptor skullle jag avråda.</p><p></p><p>Jag har åkt T.Rice och den är betydligt mer lättåkt än Raptor.</p><p></p><p>NS Cobran är lite mer "snäll" och mer en typ av bräda du kan ha som enda bräda. NS Summit är ju annars den renodlade puderbrädan men tyvärr inte testat den.</p><p></p><p>Brando ser ju ut som en återupplivning av gamla Libtech Mullet och om du nu ska komplettera T.Rice-brädan så skulle jag nog välja den baserat på hur otroligt rolig min Mullet är i puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Xavier, post: 1021517, member: 64225"] Raptorn är ju i princip samma bräda som La Nina konstruktionsmässigt, liknande taper och rockerprofil. Dock ej åkt La Nina men har en Raptor i quivern och det är en väldigt styv bräda som är lite knixig när det är tighta svängar som behövs. Men är det brant och djupt puder så är den helt fantastisk. Men ska du sälja din T.Rice och bara ha en Raptor skullle jag avråda. Jag har åkt T.Rice och den är betydligt mer lättåkt än Raptor. NS Cobran är lite mer "snäll" och mer en typ av bräda du kan ha som enda bräda. NS Summit är ju annars den renodlade puderbrädan men tyvärr inte testat den. Brando ser ju ut som en återupplivning av gamla Libtech Mullet och om du nu ska komplettera T.Rice-brädan så skulle jag nog välja den baserat på hur otroligt rolig min Mullet är i puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Kliar rejält i köpfingret..
Tillbaka
Topp