Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klimatperspektiv
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ella_swan94" data-source="post: 1144767" data-attributes="member: 149089"><p>Men om man nu inte kommer ner till 2 ton men till 4 ton, är det bortkastat då? Är det inte bättre att försöka minska sina avtryck än att göra inget, även om man inte vill/klarar att leva helt klimatsmart? Måste man göra allt eller inget? Är inte lite bättre inget?</p><p>Det är ju mycket mer bekvämt att inte göra något och skylla på alla andra än att undvika flyg. Sitter du skönt i soffan?</p><p>Och jag kan lova att jag höjer ögonbrynen åt t ex Preemraff, mailar och skriver under namninsamlingar och gör vad jag kan för att påverka andra och stora företag att ta sitt ansvar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ella_swan94, post: 1144767, member: 149089"] Men om man nu inte kommer ner till 2 ton men till 4 ton, är det bortkastat då? Är det inte bättre att försöka minska sina avtryck än att göra inget, även om man inte vill/klarar att leva helt klimatsmart? Måste man göra allt eller inget? Är inte lite bättre inget? Det är ju mycket mer bekvämt att inte göra något och skylla på alla andra än att undvika flyg. Sitter du skönt i soffan? Och jag kan lova att jag höjer ögonbrynen åt t ex Preemraff, mailar och skriver under namninsamlingar och gör vad jag kan för att påverka andra och stora företag att ta sitt ansvar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klimatperspektiv
Tillbaka
Topp