Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
klipphopp-spots (vatten)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JWester" data-source="post: 179482" data-attributes="member: 20139"><p>tjenare.</p><p></p><p>satt o kollade lite i forumet efter någon bra tråd med beskrivningar av spots där det finns bra </p><p>klippor att hoppa. då menar jag, eftersom den här tråden ligger i kategori "sommar", naturligtvis </p><p>klippor med vatten under.</p><p>hittade inget bra, utan mest folk som satt o skrev om hur högt dom hade hoppat. tänkte därför </p><p>använda denna tråden som en slags spotguide. var ska man åka om man är sugen på att hoppa </p><p>höga klippor ner i vatten, och om man helst vill slippa hoppa från broar (olagligt och dålig ansats)</p><p>jag själv vet faktiskt inga bra spots, i alla fall inte runt stockholm. vore tacksam om folk ville dela </p><p>med sig av de dom vet. </p><p>min erfarenhet av klippor sträcker sig till nån klippa vi hittade i folgefonna som vi hoppade (jag o </p><p>harlaut-bröderna), men det känns lite jobbigt att åka 15 h ut i norge varje gång man vill göra </p><p>lite sköna tricks på sommaren.....naturligtvis är andra tips än just stockholmsområdet välkomna.</p><p></p><p>ha det,</p><p></p><p>J</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JWester, post: 179482, member: 20139"] tjenare. satt o kollade lite i forumet efter någon bra tråd med beskrivningar av spots där det finns bra klippor att hoppa. då menar jag, eftersom den här tråden ligger i kategori "sommar", naturligtvis klippor med vatten under. hittade inget bra, utan mest folk som satt o skrev om hur högt dom hade hoppat. tänkte därför använda denna tråden som en slags spotguide. var ska man åka om man är sugen på att hoppa höga klippor ner i vatten, och om man helst vill slippa hoppa från broar (olagligt och dålig ansats) jag själv vet faktiskt inga bra spots, i alla fall inte runt stockholm. vore tacksam om folk ville dela med sig av de dom vet. min erfarenhet av klippor sträcker sig till nån klippa vi hittade i folgefonna som vi hoppade (jag o harlaut-bröderna), men det känns lite jobbigt att åka 15 h ut i norge varje gång man vill göra lite sköna tricks på sommaren.....naturligtvis är andra tips än just stockholmsområdet välkomna. ha det, J [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
klipphopp-spots (vatten)
Tillbaka
Topp