Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 14209" data-attributes="member: 14197"><p>Vilka jevvla klåpare de är som håller i säkerhetsarrangemangen i Åre har jag länge haft mina misstankar om, men detta slår ju alla rekord. Skoj att filmteamet var ute och filmade "lavinfarligt" samtidigt som "pistörerna" gjorde sitt klipptrix. Blev Årevisionen vingklippta också? Hade de ens mikrofonsladden i denna gång? </p><p></p><p>Blir det de 2 storsäljarna på Årevisionen under våren som kommer; (1) så här fin outpist kan ni åka när det snöat i Åre, samt (2) åker ni outpist klipper vi till korten era? Strålande "journalistik". </p><p></p><p>Så går det när det svenska börsnoterade storkapitalet förvränger sanningen och kränker de grundlagsstadgade fri- och rättigheter som finns i Sverige genom att manipulera massmedia - och därmed den godtrogna och oinsatta skattebetalande opinionen. Är det för att utsättas för sådana publicerade villfarelser vi har en tryckfrihetsgrundlag samt presstöd? Och det av Länstidningen: det arbetande folkets tidning? Alla dessa frågor utan svar som jag som kuvad varvsarbetare går och grunnar på?</p><p></p><p>Jag ÄLSKAR konspirationsteorier! Framförallt de som håller (teorierna alltså) och får konspiratörerna att falla som korthus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 14209, member: 14197"] Vilka jevvla klåpare de är som håller i säkerhetsarrangemangen i Åre har jag länge haft mina misstankar om, men detta slår ju alla rekord. Skoj att filmteamet var ute och filmade "lavinfarligt" samtidigt som "pistörerna" gjorde sitt klipptrix. Blev Årevisionen vingklippta också? Hade de ens mikrofonsladden i denna gång? Blir det de 2 storsäljarna på Årevisionen under våren som kommer; (1) så här fin outpist kan ni åka när det snöat i Åre, samt (2) åker ni outpist klipper vi till korten era? Strålande "journalistik". Så går det när det svenska börsnoterade storkapitalet förvränger sanningen och kränker de grundlagsstadgade fri- och rättigheter som finns i Sverige genom att manipulera massmedia - och därmed den godtrogna och oinsatta skattebetalande opinionen. Är det för att utsättas för sådana publicerade villfarelser vi har en tryckfrihetsgrundlag samt presstöd? Och det av Länstidningen: det arbetande folkets tidning? Alla dessa frågor utan svar som jag som kuvad varvsarbetare går och grunnar på? Jag ÄLSKAR konspirationsteorier! Framförallt de som håller (teorierna alltså) och får konspiratörerna att falla som korthus. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Tillbaka
Topp