Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="camaro" data-source="post: 14232" data-attributes="member: 16326"><p>Elisabet, skönt att du återigen släpper på din journalistiska </p><p>integritet och verbalt sänker dig till detta forums allmänt låga nivå.</p><p></p><p>Om du i din tur hade lite koll på samhällskunskapen (eller lagen) </p><p>så skulle du veta att konduktörerna inte har ett dugg jävla rätt att </p><p>begära att en liftkortsinnehavare styrker sin identitet, och än </p><p>mindre handgripligen hindra personer från att lämna platsen - vilket </p><p>är det som verkligen syns på bilden med den "hotfulla" skidåkaren </p><p>i LT.</p><p></p><p>För att spinna vidare på ämnet journalistik, så verkar det ju som </p><p>om du i dina inlägg här åtminstone har försökt källforska en smula, </p><p>men i din artikel som publicerades i ett långt mer publikt format </p><p>hade du ju inte gjort någon som helt research. Du måste ju ha sån </p><p>självdistans att du ser skillnad på den något högre (men </p><p>fortfarande bristfälliga) faktahalten i ditt svar här ovan och den </p><p>kvällstidningsjournalistik du använde dig av i den första LT artikeln.</p><p></p><p>Smurfen har helt rätt när han säger att informationen som finns i </p><p>den gula foldern inte delas ut, däremot har jag för mig att du är </p><p>skyldig att själv söka upp den informationen som liftkortsköpare. </p><p>Vet inte om detta stämmer eller ej. Nu ska jag fixa fram en sån där </p><p>folder, och sen ska jag ringa nån i Åre som kan kolla vad det står </p><p>på dom där blinkande skyltarna egentligen. För det antar jag att </p><p>du, Elisabet inte har gjort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="camaro, post: 14232, member: 16326"] Elisabet, skönt att du återigen släpper på din journalistiska integritet och verbalt sänker dig till detta forums allmänt låga nivå. Om du i din tur hade lite koll på samhällskunskapen (eller lagen) så skulle du veta att konduktörerna inte har ett dugg jävla rätt att begära att en liftkortsinnehavare styrker sin identitet, och än mindre handgripligen hindra personer från att lämna platsen - vilket är det som verkligen syns på bilden med den "hotfulla" skidåkaren i LT. För att spinna vidare på ämnet journalistik, så verkar det ju som om du i dina inlägg här åtminstone har försökt källforska en smula, men i din artikel som publicerades i ett långt mer publikt format hade du ju inte gjort någon som helt research. Du måste ju ha sån självdistans att du ser skillnad på den något högre (men fortfarande bristfälliga) faktahalten i ditt svar här ovan och den kvällstidningsjournalistik du använde dig av i den första LT artikeln. Smurfen har helt rätt när han säger att informationen som finns i den gula foldern inte delas ut, däremot har jag för mig att du är skyldig att själv söka upp den informationen som liftkortsköpare. Vet inte om detta stämmer eller ej. Nu ska jag fixa fram en sån där folder, och sen ska jag ringa nån i Åre som kan kolla vad det står på dom där blinkande skyltarna egentligen. För det antar jag att du, Elisabet inte har gjort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Tillbaka
Topp