Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vonOben" data-source="post: 14235" data-attributes="member: 16099"><p>Verkar som att man har missat något stort!!! Det är nästan att jag ångrar all lössnöåkning som jag ägnade mig åt samtidigt som detta komiska men beklämmande offpistdrama har utspelat sig i gamla Sverige. Synd att man inte fick vara på plats vid detta historiska ögonblick. Skidåkarna som kom ner i Susabäcken måste ha trott att det var en dolda kameran inspelning!</p><p></p><p>Jag har länge anat att personalen på Åreskutan var både inkompetenta och korkade men det här verkar överträffa allt annat. Det är dessutom uppenbart att Åre AB inte har någon som helst förberedelse eller strategisk tanke för hur man yrkesmässigt ska agera när det kommer några decimeter lössnö, vilket är ett mycket vanligt väderfenomen på skidorter världen över, Åre undantaget. </p><p></p><p>Hela historien känns patetisk. Det är tur att förlorarna inte är de stackars skidåkare som blev förödmjukade av Åre ABs personal. Förlorarna är ur alla aspekter Åre AB själva som genom sitt agerande visar var i skidåkarvärlden som den minst offpisterfarna och mest imbecilla taktiken för skidsäkerhet utanför pisterna finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vonOben, post: 14235, member: 16099"] Verkar som att man har missat något stort!!! Det är nästan att jag ångrar all lössnöåkning som jag ägnade mig åt samtidigt som detta komiska men beklämmande offpistdrama har utspelat sig i gamla Sverige. Synd att man inte fick vara på plats vid detta historiska ögonblick. Skidåkarna som kom ner i Susabäcken måste ha trott att det var en dolda kameran inspelning! Jag har länge anat att personalen på Åreskutan var både inkompetenta och korkade men det här verkar överträffa allt annat. Det är dessutom uppenbart att Åre AB inte har någon som helst förberedelse eller strategisk tanke för hur man yrkesmässigt ska agera när det kommer några decimeter lössnö, vilket är ett mycket vanligt väderfenomen på skidorter världen över, Åre undantaget. Hela historien känns patetisk. Det är tur att förlorarna inte är de stackars skidåkare som blev förödmjukade av Åre ABs personal. Förlorarna är ur alla aspekter Åre AB själva som genom sitt agerande visar var i skidåkarvärlden som den minst offpisterfarna och mest imbecilla taktiken för skidsäkerhet utanför pisterna finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Tillbaka
Topp