Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="camaro" data-source="post: 14240" data-attributes="member: 16326"><p>Supernaut, jag avundas dig ditt tålamod.</p><p></p><p>Elisabet, du borde ha blivit politiker istället för journalist, eller vad du nu är. Du har en extraordinär förmåga att kringå ämnet, att bemöta i starka ordalag saker som alla redan har förstått och undgå att bemöta den kritik är relevant i ämnet. Men tack ändå för att du för en dialog. Du är nämligen den som skulle kunna göra en insats i den här frågan.</p><p></p><p>Man kan diskutera ansvar hit och dit och vad det står i det finstilta här och där, men pudelns kärna och det som vore intressant för varje sann skribent hittar du i Supernauts inlägg här ovan.</p><p></p><p>Eftersom du tydligen vill forsätta älta ditt partis budskap om blinkande skyltar kan du ju läsa den fjärde frågeställningen i Supernauts inlägg extra noga.</p><p></p><p>Jag blir så trött...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="camaro, post: 14240, member: 16326"] Supernaut, jag avundas dig ditt tålamod. Elisabet, du borde ha blivit politiker istället för journalist, eller vad du nu är. Du har en extraordinär förmåga att kringå ämnet, att bemöta i starka ordalag saker som alla redan har förstått och undgå att bemöta den kritik är relevant i ämnet. Men tack ändå för att du för en dialog. Du är nämligen den som skulle kunna göra en insats i den här frågan. Man kan diskutera ansvar hit och dit och vad det står i det finstilta här och där, men pudelns kärna och det som vore intressant för varje sann skribent hittar du i Supernauts inlägg här ovan. Eftersom du tydligen vill forsätta älta ditt partis budskap om blinkande skyltar kan du ju läsa den fjärde frågeställningen i Supernauts inlägg extra noga. Jag blir så trött... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Tillbaka
Topp