Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Ax" data-source="post: 14254" data-attributes="member: 14195"><p>Okej, här har ni det slutgiltiga svaret på hur situationen i åre var; Visst de stod nere i susabäcken och klippte liftkort, men enligt min mening bara av dem som behövdes straffas. Om man hade varit en skicklig och efaren åkare som man borde ha varit när dessa förehållanden rådde. Så hade personal antingen haft överseende med en genom att de visste att du var kapabel att hantera situationen. Eller så hade man bara åkt ifrån bonnläpparna. Dessa 2 alternativ hade man haft möjlighet till om man var en kunnig skidåkare. Genom att döma av bilden i länstidningen så var det inte en "efaren åkare" som hade hamnat i pistörenars famnar.</p><p></p><p>En annan sak som jag irreterar mig på är alla göteborgar som är på freeride och har noll koll. DET HETER ÖSTRA RAVIN OCH INTE SÖDRA RAVIN, hoppas att detta kan gå in i era små sosse skallar!</p><p></p><p></p><p></p><p> "De som åker inom sina egna bergränsningar korsar inte någon annans" I detta fall åre liftarnas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Ax, post: 14254, member: 14195"] Okej, här har ni det slutgiltiga svaret på hur situationen i åre var; Visst de stod nere i susabäcken och klippte liftkort, men enligt min mening bara av dem som behövdes straffas. Om man hade varit en skicklig och efaren åkare som man borde ha varit när dessa förehållanden rådde. Så hade personal antingen haft överseende med en genom att de visste att du var kapabel att hantera situationen. Eller så hade man bara åkt ifrån bonnläpparna. Dessa 2 alternativ hade man haft möjlighet till om man var en kunnig skidåkare. Genom att döma av bilden i länstidningen så var det inte en "efaren åkare" som hade hamnat i pistörenars famnar. En annan sak som jag irreterar mig på är alla göteborgar som är på freeride och har noll koll. DET HETER ÖSTRA RAVIN OCH INTE SÖDRA RAVIN, hoppas att detta kan gå in i era små sosse skallar! "De som åker inom sina egna bergränsningar korsar inte någon annans" I detta fall åre liftarnas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Tillbaka
Topp