Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="camaro" data-source="post: 14255" data-attributes="member: 16326"><p>Johantheman.</p><p></p><p>Varmt tack för ditt slutgiltiga svar.</p><p></p><p>Om du nu vore så bevandrad i Åre som du själv antyder borde du </p><p>veta att det heter Östra och ingenting annat. </p><p></p><p>Jag förstår också att du är ungmoderat, vilket egentligen inte har </p><p>med det här att göra även om det är beklagligt, men någonstans </p><p>längs livets väg har du uppenbarligen gått fel vilket osökt för mig </p><p>till ditt dåliga lokalsinne. Sist jag forcerade Susabäcken var den </p><p>smal och platt. (Du kanske tänker på Ullådalen?) Konduktörerna i </p><p>Åre åker alltid skoter, aldrig skidor, och stod därför garanterat </p><p>längst ned i denna knöliga mardröm till bäckfåra. Där är det platt </p><p>och framför allt smalt. Så smalt att inte ens en nydopad Mühlegg </p><p>skulle kunna åka ifrån någon Konduktör.</p><p></p><p>Slutligen måste jag, även om det smärtar mig, påtala ditt synfel. </p><p>Mannen på bilden i LT är nämligen en såpass erfaren åkare att han </p><p>får många av världens mest namnkunniga freeriders att framstå </p><p>som finniga sportlovsfirare. Han har åkt ifrån bredskidade </p><p>puderhundar i världens alla hörn, och har du någon gång åkt i Åre </p><p>så har han åkt ifrån dig med.</p><p></p><p>Som avslutning vill jag meddela att jag just kom hem från några </p><p>timmars puderpumpning. Var avundsjuka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="camaro, post: 14255, member: 16326"] Johantheman. Varmt tack för ditt slutgiltiga svar. Om du nu vore så bevandrad i Åre som du själv antyder borde du veta att det heter Östra och ingenting annat. Jag förstår också att du är ungmoderat, vilket egentligen inte har med det här att göra även om det är beklagligt, men någonstans längs livets väg har du uppenbarligen gått fel vilket osökt för mig till ditt dåliga lokalsinne. Sist jag forcerade Susabäcken var den smal och platt. (Du kanske tänker på Ullådalen?) Konduktörerna i Åre åker alltid skoter, aldrig skidor, och stod därför garanterat längst ned i denna knöliga mardröm till bäckfåra. Där är det platt och framför allt smalt. Så smalt att inte ens en nydopad Mühlegg skulle kunna åka ifrån någon Konduktör. Slutligen måste jag, även om det smärtar mig, påtala ditt synfel. Mannen på bilden i LT är nämligen en såpass erfaren åkare att han får många av världens mest namnkunniga freeriders att framstå som finniga sportlovsfirare. Han har åkt ifrån bredskidade puderhundar i världens alla hörn, och har du någon gång åkt i Åre så har han åkt ifrån dig med. Som avslutning vill jag meddela att jag just kom hem från några timmars puderpumpning. Var avundsjuka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Tillbaka
Topp