Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nalleman" data-source="post: 14269" data-attributes="member: 10597"><p>Nej nej nej.</p><p></p><p>Jag har inte med ett ord kommenterat hurvida det var rätt eller fel att klippa liftkort (läs mina inlägg blir min omedelbara replik). Jag har faktist läst alla (!) inlägg på den här sidan och varit väldigt noga med att inte lägga mig i diskussionen (det tycker jag borde framgått av mina inlägg ..). Givetvis var det inte speciellt klyftigt gjort att klippa liftkort, men att därmed börja kalla journalister och pistörer i allmänhet för totala imbiciller är det jag vänder mig emot, ha lite större förståelse och såga inte så rakt av! Med en fortsatt utveckling i "er" riktning kommer det bli "vi" mot "dom" och det tjänar ingen på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nalleman, post: 14269, member: 10597"] Nej nej nej. Jag har inte med ett ord kommenterat hurvida det var rätt eller fel att klippa liftkort (läs mina inlägg blir min omedelbara replik). Jag har faktist läst alla (!) inlägg på den här sidan och varit väldigt noga med att inte lägga mig i diskussionen (det tycker jag borde framgått av mina inlägg ..). Givetvis var det inte speciellt klyftigt gjort att klippa liftkort, men att därmed börja kalla journalister och pistörer i allmänhet för totala imbiciller är det jag vänder mig emot, ha lite större förståelse och såga inte så rakt av! Med en fortsatt utveckling i "er" riktning kommer det bli "vi" mot "dom" och det tjänar ingen på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Klippta lifkort i Åre?
Tillbaka
Topp