Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Knäcka brädan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 1069152" data-attributes="member: 58560"><p>ÄHHH, det är ju det softaste tricket i dom svarta hoppen :D</p><p></p><p>Däremot så kör jag nästan alltid ollie tame dog (inte nollie)</p><p></p><p>Jag har inte lyckas knäcka någon bräda än på tame dogs men lyckades knäcka nyckelbenet på det förra året... poppar alltid sent men den gången så va jag lite väl tankspridd och lämnade helt kicken innan jag började rotationen :P knäckte en när jag ramlade av ett räcke och körde in i en vägg av is! Däremot har jag knäckt lite grejer på bindningarna när man landat lite underroterat på bakfoten.</p><p></p><p>Finns med några exempel på det i min gamla edit (0:20, 0:30, 0:55, 1:20)</p><p>[MEDIA=vimeo]77900439[/MEDIA]</p><p>Samt 0:54 i denna ser man hur sent jag går in i volten [MEDIA=vimeo]147540170[/MEDIA]</p><p></p><p>Jag kör hårt på Snowboard addictions tips att man måste gå uppåt helt enkelt !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 1069152, member: 58560"] ÄHHH, det är ju det softaste tricket i dom svarta hoppen :D Däremot så kör jag nästan alltid ollie tame dog (inte nollie) Jag har inte lyckas knäcka någon bräda än på tame dogs men lyckades knäcka nyckelbenet på det förra året... poppar alltid sent men den gången så va jag lite väl tankspridd och lämnade helt kicken innan jag började rotationen :P knäckte en när jag ramlade av ett räcke och körde in i en vägg av is! Däremot har jag knäckt lite grejer på bindningarna när man landat lite underroterat på bakfoten. Finns med några exempel på det i min gamla edit (0:20, 0:30, 0:55, 1:20) [MEDIA=vimeo]77900439[/MEDIA] Samt 0:54 i denna ser man hur sent jag går in i volten [MEDIA=vimeo]147540170[/MEDIA] Jag kör hårt på Snowboard addictions tips att man måste gå uppåt helt enkelt ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Knäcka brädan?
Tillbaka
Topp