Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Knäckta HEAD skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fillhopper" data-source="post: 995561" data-attributes="member: 139248"><p>Jag tycker det var svagt av Stadium att ta tillbaka dina skidor, som ni skriver själva så ska inte en skida gå av sådär av sig själv så därför bör ju något ha hänt med skidan? troligtvis handhavande fel av den som åker.</p><p></p><p> MYA No4 är en pist/"freeride" skida 90/10, den ska helst användas i pist men lite lössnö klarar den med den lite bredare midjan, det är ju inte en pansarvagn du köpt så givetvis kan den gå sönder om det blir för mycket tryck vid spets eller tail, som du själv skriver så körde du i en snövall och skidorna löste ur, personligen tror jag att det är där och då skidorna gick av och att snöhögen egentligen va liite större än man kan tro.</p><p></p><p> Det spelar ju ingen roll om du använt en skida i 4 dagar eller 2 år använder man den på felsätt så går den sönder. sånt är livet. det är ju trots allt trä med plast men har köpt..</p><p>Köper jag en enklare mtb-cykel på ett känt bilvaruhus och hoppar med den så framhjulet går sönder då är det ju givetvis mitt fel att den går sönder. inte de som gjort eller sålt cykeln. </p><p></p><p>Att Head kan bestämma en reklamation tycker jag låter lite udda då sportkedjor har fullt mandat att avgöra reklamationerna i butikerna på egen hand och att deras ord ändå är det slutgiltiga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fillhopper, post: 995561, member: 139248"] Jag tycker det var svagt av Stadium att ta tillbaka dina skidor, som ni skriver själva så ska inte en skida gå av sådär av sig själv så därför bör ju något ha hänt med skidan? troligtvis handhavande fel av den som åker. MYA No4 är en pist/"freeride" skida 90/10, den ska helst användas i pist men lite lössnö klarar den med den lite bredare midjan, det är ju inte en pansarvagn du köpt så givetvis kan den gå sönder om det blir för mycket tryck vid spets eller tail, som du själv skriver så körde du i en snövall och skidorna löste ur, personligen tror jag att det är där och då skidorna gick av och att snöhögen egentligen va liite större än man kan tro. Det spelar ju ingen roll om du använt en skida i 4 dagar eller 2 år använder man den på felsätt så går den sönder. sånt är livet. det är ju trots allt trä med plast men har köpt.. Köper jag en enklare mtb-cykel på ett känt bilvaruhus och hoppar med den så framhjulet går sönder då är det ju givetvis mitt fel att den går sönder. inte de som gjort eller sålt cykeln. Att Head kan bestämma en reklamation tycker jag låter lite udda då sportkedjor har fullt mandat att avgöra reklamationerna i butikerna på egen hand och att deras ord ändå är det slutgiltiga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Knäckta HEAD skidor
Tillbaka
Topp