Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Knäckta pocket rockets! reklamation?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 96975" data-attributes="member: 27243"><p>Förstod jag det hela rätt om jag uppfattade att du inte åkt på skidan utan Skidbytarboden sålt ett par knäckta skidor till dig?? </p><p></p><p>mina egna erfarenheter av reklamationer är ganska goda.</p><p></p><p>Jag lyckades på ett tämligen stilfullt sätt knäcka an av mina Atomic Bump efter en ganska våldsam dag i parken. De hade köpts på intersport nått år innan så jag gick dit och snackade med dem. De sa att skidan skulle skickas iväg för kontroll (?!). </p><p></p><p>hur som haver. några veckor senare (tyvärr slutet av våren) så ringde de från intersport och sa att jag kunde komma och välja nya skidor. </p><p></p><p>mycket trevligt!</p><p></p><p>Så var det iaf för mig. Jag sa som det var, skidan gick av, det var inget speciellt, jag märkte knappt att det hände förrän jag skulle stå på i lundsrappet och högerskidan var som gummi.</p><p></p><p>Gick av vid de bakre fästet för bindningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 96975, member: 27243"] Förstod jag det hela rätt om jag uppfattade att du inte åkt på skidan utan Skidbytarboden sålt ett par knäckta skidor till dig?? mina egna erfarenheter av reklamationer är ganska goda. Jag lyckades på ett tämligen stilfullt sätt knäcka an av mina Atomic Bump efter en ganska våldsam dag i parken. De hade köpts på intersport nått år innan så jag gick dit och snackade med dem. De sa att skidan skulle skickas iväg för kontroll (?!). hur som haver. några veckor senare (tyvärr slutet av våren) så ringde de från intersport och sa att jag kunde komma och välja nya skidor. mycket trevligt! Så var det iaf för mig. Jag sa som det var, skidan gick av, det var inget speciellt, jag märkte knappt att det hände förrän jag skulle stå på i lundsrappet och högerskidan var som gummi. Gick av vid de bakre fästet för bindningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Knäckta pocket rockets! reklamation?
Tillbaka
Topp