Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
knäckte mina xp100 i helgen...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vflygare" data-source="post: 147873" data-attributes="member: 56881"><p>Jag knäckte min svärfars skida som han vänligt nog hade lånat ut till mig för några år sedan. Min hemförsäkring täckte det, så du borde kunna få ersättning för dina egna skidor. </p><p></p><p>Upp till tre år får man väl annars reklamera tror jag. Men då måste det ju vara något fel på skidorna utöver att de tagit en med sig in i någon stor sten eller motsvarande.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vflygare, post: 147873, member: 56881"] Jag knäckte min svärfars skida som han vänligt nog hade lånat ut till mig för några år sedan. Min hemförsäkring täckte det, så du borde kunna få ersättning för dina egna skidor. Upp till tre år får man väl annars reklamera tror jag. Men då måste det ju vara något fel på skidorna utöver att de tagit en med sig in i någon stor sten eller motsvarande. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
knäckte mina xp100 i helgen...
Tillbaka
Topp