Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
knäckte mina xp100 i helgen...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Simonsson" data-source="post: 147874" data-attributes="member: 32405"><p>haha.. mm.. ja du hur jag lyckades.. Var i björnrike i vemdalen i lördags och där snöade det ganska rejält.. óch så såg jag inte ett flyg i alltför god tid.. men jag hade hunnit väjjat för det men jag tänkte att jag tar det det iaf.. men.. jag hade för hög fart.. flög typ 4 meter upp luften.. så jag missade landningen och stuttade båda två rejält... mm så gikke till..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Simonsson, post: 147874, member: 32405"] haha.. mm.. ja du hur jag lyckades.. Var i björnrike i vemdalen i lördags och där snöade det ganska rejält.. óch så såg jag inte ett flyg i alltför god tid.. men jag hade hunnit väjjat för det men jag tänkte att jag tar det det iaf.. men.. jag hade för hög fart.. flög typ 4 meter upp luften.. så jag missade landningen och stuttade båda två rejält... mm så gikke till.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
knäckte mina xp100 i helgen...
Tillbaka
Topp