josh
Aktiv medlem
Knäfraga - Urgent!
Finns 100 tals svar här men jag hittar inget om just mitt problem. Jag har sträckt/av inre ledband i vänster knä sen i lördags. Jag ska aka till US om 3 veckor för att aka lagg. Jag kan skita i att första veckan men andra veckan sa har jag en Helitrip I AK som jag absolut inte vill missa. Har fatt tips om den här healern http://www.mohamed-khalifa-buch.de/ och det kan ju tänkas vara galet att lita pa en sadan sk kvacksalvare. Faktum är att han "healat" Becker, Bubka, Van Almsick osv. Problemet är att det är extrem svart att fa tid sa om jag inte har tur maste jag ta till andra metoder.
Jag kommer fa ett plastskydd i morgon och undrar om nagon tidigare haft samma problem men kunnat aka lagg relativt tidigt efter skadan? Kan man aka med skyddet eller är det mer risky eftersom da bade pjäxan och knä fixerings skyddet gör larben och höft exponerat?
Hilfe bitte!
Jag kommer fa ett plastskydd i morgon och undrar om nagon tidigare haft samma problem men kunnat aka lagg relativt tidigt efter skadan? Kan man aka med skyddet eller är det mer risky eftersom da bade pjäxan och knä fixerings skyddet gör larben och höft exponerat?
Hilfe bitte!