Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
knäfråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idh_simplythebest" data-source="post: 934434" data-attributes="member: 124416"><p>okej,... ska jag typ avbelasta knäet typ hoppa på kryckor eller bara stödja tills jag vet?.</p><p>jag tänker inte lägga ner sporten bara veta vad som är så fel att det sväller up och inte kan gå på typ mellan 2-4dagar efteråt ...</p><p>jag ådrog mig korsband främre & bägge sidoledbanden gick av för 4år sedan läkaren gick in och kollade ansåg att man kanske ska fundera på att operera dit typ något eller åtgärda det men nu gör det verkligen värre ont än någonsin och kan kan knappt göra något alls bara trappor är smärtsamma för mig jag fyller 18 om 3månader och att gå i en trappa kan ta 10minuter bara det gör helevetes ont och det är så plågsamt på nätterna kan jag gråta hela natten kan knappt lägga mig i sängen och jag har varit på Elit nivå förut gällande motocross och hästar och det mesta och det känns som att någon har tryckt knäet urled på dig säg 54gånger per dag och det gör verkligen så ont att det kan ibland smärtan ända ner i foten och foten sväller up och får en blodböld på ovansidan foten gör jätte ont det kan ta 21dagar innan jag blir av med det ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idh_simplythebest, post: 934434, member: 124416"] okej,... ska jag typ avbelasta knäet typ hoppa på kryckor eller bara stödja tills jag vet?. jag tänker inte lägga ner sporten bara veta vad som är så fel att det sväller up och inte kan gå på typ mellan 2-4dagar efteråt ... jag ådrog mig korsband främre & bägge sidoledbanden gick av för 4år sedan läkaren gick in och kollade ansåg att man kanske ska fundera på att operera dit typ något eller åtgärda det men nu gör det verkligen värre ont än någonsin och kan kan knappt göra något alls bara trappor är smärtsamma för mig jag fyller 18 om 3månader och att gå i en trappa kan ta 10minuter bara det gör helevetes ont och det är så plågsamt på nätterna kan jag gråta hela natten kan knappt lägga mig i sängen och jag har varit på Elit nivå förut gällande motocross och hästar och det mesta och det känns som att någon har tryckt knäet urled på dig säg 54gånger per dag och det gör verkligen så ont att det kan ibland smärtan ända ner i foten och foten sväller up och får en blodböld på ovansidan foten gör jätte ont det kan ta 21dagar innan jag blir av med det ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
knäfråga
Tillbaka
Topp