Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
knäfråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idh_simplythebest" data-source="post: 946386" data-attributes="member: 124416"><p>Magngan: ja,jag har beskrivit min smärta och att jag grinar på nätterna jag får bara svaret att stoppa i mig alvedon men fan asså jag har varit te 1000 läkare men ingen av dem kan konstatera vad jag har som orsakar detta och allt detta har får mig att tro att det är omöjligt att få diagnoser och där mellan så ska har jag även nämt för dem att jag får blodbölder ovanpå fötterna som oxå bidrar när jag får ont i benen och mina knäveck sväller upp jätte mycket och det får mig att tro att jag har bacchus systor el liknande då jag även har skador i bägge knäna.</p><p></p><p>har även varit hos privata läkare och skit.</p><p>röntgen är gjord ska jag dock ha papper på det</p><p>och blodprover är tagna visar ingenting</p><p>och sjukgymnasthjälp ska jag nu få</p><p>och fått massage tid till veckan.</p><p></p><p>men jag vet inte känns hopplöst att gå</p><p>till sjukhuset och klaga om man ändå inte blir tagen på allvar</p><p>utan ska hem och äta alvedon och stuff som jag har gjort hela livet</p><p>sedan jag va en bäbis har jag haft dessa kramper i benen.</p><p></p><p>först trodde de det va växtvärk</p><p>men sen bara fortsatte kramperna</p><p>de går från ovan knäna hela vägen ner i fötterna</p><p>och jag brukar lyckas att väcka mina föräldrar för att jag har gråtit så</p><p>dessa smärtorna sitter framför allt mest i :knäveckena,knäna,fötterna.</p><p>asså under fötterna. Vi har provat allt och skadorna i knäna kanske är bidragande?</p><p>om någon vet något liknande tipsa mig eller skriv vad jag ska göra blir dock alldrig</p><p>tagen på allvar av sjukvården hemskickad gång på gång för att äta alvedoner och allt</p><p>men känns som att det inte ska hjälpa efter 18år ....</p><p>dagarna då jag har som ondast belastar jag inte benen alls</p><p>utan ligger i sängen hela dagarna långa och kan inte göra något</p><p>för jag vill inte sätta fötterna ens på golvet för då skriker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idh_simplythebest, post: 946386, member: 124416"] Magngan: ja,jag har beskrivit min smärta och att jag grinar på nätterna jag får bara svaret att stoppa i mig alvedon men fan asså jag har varit te 1000 läkare men ingen av dem kan konstatera vad jag har som orsakar detta och allt detta har får mig att tro att det är omöjligt att få diagnoser och där mellan så ska har jag även nämt för dem att jag får blodbölder ovanpå fötterna som oxå bidrar när jag får ont i benen och mina knäveck sväller upp jätte mycket och det får mig att tro att jag har bacchus systor el liknande då jag även har skador i bägge knäna. har även varit hos privata läkare och skit. röntgen är gjord ska jag dock ha papper på det och blodprover är tagna visar ingenting och sjukgymnasthjälp ska jag nu få och fått massage tid till veckan. men jag vet inte känns hopplöst att gå till sjukhuset och klaga om man ändå inte blir tagen på allvar utan ska hem och äta alvedon och stuff som jag har gjort hela livet sedan jag va en bäbis har jag haft dessa kramper i benen. först trodde de det va växtvärk men sen bara fortsatte kramperna de går från ovan knäna hela vägen ner i fötterna och jag brukar lyckas att väcka mina föräldrar för att jag har gråtit så dessa smärtorna sitter framför allt mest i :knäveckena,knäna,fötterna. asså under fötterna. Vi har provat allt och skadorna i knäna kanske är bidragande? om någon vet något liknande tipsa mig eller skriv vad jag ska göra blir dock alldrig tagen på allvar av sjukvården hemskickad gång på gång för att äta alvedoner och allt men känns som att det inte ska hjälpa efter 18år .... dagarna då jag har som ondast belastar jag inte benen alls utan ligger i sängen hela dagarna långa och kan inte göra något för jag vill inte sätta fötterna ens på golvet för då skriker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
knäfråga
Tillbaka
Topp