Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
knän
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Team-Rehab-Markus" data-source="post: 1078032" data-attributes="member: 159701"><p>För att vara extremt tydlig </p><p>Om du anser att mitt inlägg på något sätt varit felaktigt eller på något vis stört dig när det enda jag gojrt var att försöka hjälpa så har jag exakt noll problem med att avlägsna min rekommendation</p><p>Om du dessutom känner att personligen behöver tala med mig så vänligen ring 070-332 52 18 så är jag öppen för att diskutera </p><p>Du når mig även på den av dig nämnda email </p><p></p><p>Finns det någonstans där jag kan nå dig för att diskutera detta? </p><p></p><p>Markus Eriksson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Team-Rehab-Markus, post: 1078032, member: 159701"] För att vara extremt tydlig Om du anser att mitt inlägg på något sätt varit felaktigt eller på något vis stört dig när det enda jag gojrt var att försöka hjälpa så har jag exakt noll problem med att avlägsna min rekommendation Om du dessutom känner att personligen behöver tala med mig så vänligen ring 070-332 52 18 så är jag öppen för att diskutera Du når mig även på den av dig nämnda email Finns det någonstans där jag kan nå dig för att diskutera detta? Markus Eriksson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
knän
Tillbaka
Topp