Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
knän
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1078037" data-attributes="member: 133932"><p>Fast det är ju onekligen skillnad i att någon med ett egen intresse rekommenderar ett bolag än om en godtycklig kund gör det. Med ditt "Här är ett ställe som säljer bra knästöd" låter det ju som att du bara råkat handla hos dem och är nöjd med dem. </p><p></p><p>Jag kan väl anta att du är samma Markus Eriksson som lämnat en av tre recensioner på Trustpilot, även där uttrycker du dig som att du inte är förknippad med dem på något sett, det var din läkare som helt enkelt rekommenderade dig den butiken. "Min läkare var den som rekommenderade mig och nu gör jag det samma."</p><p></p><p>"Knästöd.se & Team Rehab - Ditt nätverk av leg. Knäskadebehandlare "</p><p></p><p>Jag tycker helt enkelt det känns som dålig stil att marknadsföra sig på detta sett. Men du har säkert en lysande förklaring om varför jag har helt fel och du bara vill hjälpa trådskaparen som haft knäproblem nu i 14 år...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1078037, member: 133932"] Fast det är ju onekligen skillnad i att någon med ett egen intresse rekommenderar ett bolag än om en godtycklig kund gör det. Med ditt "Här är ett ställe som säljer bra knästöd" låter det ju som att du bara råkat handla hos dem och är nöjd med dem. Jag kan väl anta att du är samma Markus Eriksson som lämnat en av tre recensioner på Trustpilot, även där uttrycker du dig som att du inte är förknippad med dem på något sett, det var din läkare som helt enkelt rekommenderade dig den butiken. "Min läkare var den som rekommenderade mig och nu gör jag det samma." "Knästöd.se & Team Rehab - Ditt nätverk av leg. Knäskadebehandlare " Jag tycker helt enkelt det känns som dålig stil att marknadsföra sig på detta sett. Men du har säkert en lysande förklaring om varför jag har helt fel och du bara vill hjälpa trådskaparen som haft knäproblem nu i 14 år... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
knän
Tillbaka
Topp