Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäont vid löpning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Idh_simplythebest" data-source="post: 944437" data-attributes="member: 124416"><p>jag råkade ut för en knäskada för 5år sedan</p><p>men blev aldrig bra infrån så jag ska</p><p>opereras så snart som möjligt</p><p>för nu har jag värre ont än</p><p>vanligt.</p><p></p><p>Denna skada skedde</p><p>i samband med löparträning</p><p>på 800m med skadan skedde på 700m</p><p>knäpp i knäet slutade på akuten</p><p>och fick vara på kryckor nästan i ett helt år</p><p>det är ju mycket rehab före & efter operationen</p><p>och det är mycket som ska kollas innan de </p><p>vill operera knän pga att ibland räker det med rehab</p><p>men det får inte gå mer än 5månader av smärtor</p><p>innan man ska opereras för detta.</p><p></p><p>Någon som vet bra ortopeder så får ni gärna tipsa mig.</p><p>Och Antar att jag kommer bli opererad i Göteborg eller</p><p>Stockholm.Eller liknande sjukhus som får operera knän.</p><p></p><p>Får se vad läkaren gör med mig härnäst</p><p>jag har varit in flera gånger för att få</p><p>2 opionen flera gånger.</p><p></p><p>jag har smärtor hela tiden¨</p><p>och det sitter på insidan & utsidan och under knäskålen och fick luxation på knäskålen och samt tror jag att jag har Bacchus systor i knävecket för det gör förjävligt ont sväller upp hela tiden både i knävecket och under knäskålen.</p><p></p><p>:/</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Idh_simplythebest, post: 944437, member: 124416"] jag råkade ut för en knäskada för 5år sedan men blev aldrig bra infrån så jag ska opereras så snart som möjligt för nu har jag värre ont än vanligt. Denna skada skedde i samband med löparträning på 800m med skadan skedde på 700m knäpp i knäet slutade på akuten och fick vara på kryckor nästan i ett helt år det är ju mycket rehab före & efter operationen och det är mycket som ska kollas innan de vill operera knän pga att ibland räker det med rehab men det får inte gå mer än 5månader av smärtor innan man ska opereras för detta. Någon som vet bra ortopeder så får ni gärna tipsa mig. Och Antar att jag kommer bli opererad i Göteborg eller Stockholm.Eller liknande sjukhus som får operera knän. Får se vad läkaren gör med mig härnäst jag har varit in flera gånger för att få 2 opionen flera gånger. jag har smärtor hela tiden¨ och det sitter på insidan & utsidan och under knäskålen och fick luxation på knäskålen och samt tror jag att jag har Bacchus systor i knävecket för det gör förjävligt ont sväller upp hela tiden både i knävecket och under knäskålen. :/ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäont vid löpning
Tillbaka
Topp