Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
knäppa pjäxorna och ont i benhinnorna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MOONEEN" data-source="post: 1083410" data-attributes="member: 147350"><p>Hej, har som senaste säsongerna fått ont inuti under benet (mellan vandmuskeln och smalbenent) typ som ilningar. Där är som värst när man går upp från att ha lutat bakåt i pjäxan. Jag har åkt i pjäxan som för övrig är en Full Tillt tomW ca 15-20 dag/år i 3 år. Läste lite och ett vanligt problem brukar vara smärta i benhinnorna så det kanske är de jag har men är inte säker. </p><p></p><p>Hur som helst undrar jag lite hur man ska knäppa pjäxorna för att inte få ont? (min pjäxa har 3 spännen).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MOONEEN, post: 1083410, member: 147350"] Hej, har som senaste säsongerna fått ont inuti under benet (mellan vandmuskeln och smalbenent) typ som ilningar. Där är som värst när man går upp från att ha lutat bakåt i pjäxan. Jag har åkt i pjäxan som för övrig är en Full Tillt tomW ca 15-20 dag/år i 3 år. Läste lite och ett vanligt problem brukar vara smärta i benhinnorna så det kanske är de jag har men är inte säker. Hur som helst undrar jag lite hur man ska knäppa pjäxorna för att inte få ont? (min pjäxa har 3 spännen). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
knäppa pjäxorna och ont i benhinnorna!?
Tillbaka
Topp