Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
knäppa pjäxorna och ont i benhinnorna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MOONEEN" data-source="post: 1083471" data-attributes="member: 147350"><p>Tack för svaren. Låter lite konstigt att behöva baka benen. Av mitt symtom att döma passar</p><p> [USER=147540]@Albinsamuelsson[/USER] beskrivning bäst. Jag har i alla fall inte ont där hårsäckarna sitter utan mer längre in i benet men tror ni</p><p> [USER=148830]@Axelniklasson[/USER]</p><p> [USER=161347]@GustavMogensen[/USER] ändå att det är raka benen som gäller eller kan det funka med vanliga skidstrumpor och hårt spända pjäxor??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MOONEEN, post: 1083471, member: 147350"] Tack för svaren. Låter lite konstigt att behöva baka benen. Av mitt symtom att döma passar [USER=147540]@Albinsamuelsson[/USER] beskrivning bäst. Jag har i alla fall inte ont där hårsäckarna sitter utan mer längre in i benet men tror ni [USER=148830]@Axelniklasson[/USER] [USER=161347]@GustavMogensen[/USER] ändå att det är raka benen som gäller eller kan det funka med vanliga skidstrumpor och hårt spända pjäxor?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
knäppa pjäxorna och ont i benhinnorna!?
Tillbaka
Topp