Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
knäppa pjäxorna och ont i benhinnorna!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmm2015" data-source="post: 1083592"><p>I vilka lägen lutar du dig bakåt för att sedan luta dig fram igen? Är det tex vid landningar av hopp? Typ att du absorberar shocken genom att mest flexa bakåt? Eller är det att du landar på tailen av skidorna? Låter som du överanstränger främre vadmuskeln, den som lyfter fotbladet mot smalbenet. Eller som man kan se det i detta fall: ser till att smalbenet håller sig nära fotbladet. </p><p></p><p>Material: Så kanske mer stöd från pjäxan minskar belastningen, genom att som redan föreslagits spänna pjäxan hårdare. </p><p></p><p>Vad gäller teknik så kan du försöka var mer fram som också föreslagits genom att dra tillbaka fötterna som i en leg curl. OBS med reservation för att jag inte kan något om hopp!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmm2015, post: 1083592"] I vilka lägen lutar du dig bakåt för att sedan luta dig fram igen? Är det tex vid landningar av hopp? Typ att du absorberar shocken genom att mest flexa bakåt? Eller är det att du landar på tailen av skidorna? Låter som du överanstränger främre vadmuskeln, den som lyfter fotbladet mot smalbenet. Eller som man kan se det i detta fall: ser till att smalbenet håller sig nära fotbladet. Material: Så kanske mer stöd från pjäxan minskar belastningen, genom att som redan föreslagits spänna pjäxan hårdare. Vad gäller teknik så kan du försöka var mer fram som också föreslagits genom att dra tillbaka fötterna som i en leg curl. OBS med reservation för att jag inte kan något om hopp! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
knäppa pjäxorna och ont i benhinnorna!?
Tillbaka
Topp