Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Knäskada och 14 dagar till resa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josk" data-source="post: 838927" data-attributes="member: 97126"><p>Vet inte riktigt om jag kan uttrycka mig med att ligga stilla osv och få ont. Men för cirka 2 år sedan kunde jag varken jogga eller gå i trappor pga inre smärtor i mina knän. </p><p>Ingenting på röntgen visades och inte heller några utomstående smärtor vid knät. Allt var alltså inuti som du har.</p><p></p><p>På senare tid har jag försökt att träna upp muskulaturen runt om knät vilket gjort att jag idag kan jogga några kilometer utan att få något vidare ont, det är lindrigt hur som helst.</p><p></p><p>Jag säger inte att du direkt ska ut och jogga och bita ihop med smärtan som jag gjorde, men iaf försöka göra så mycket sjukgymnastik för att få upp muskulaturen så att knät inte behöver bero på ledbanden som mina gjorde.</p><p></p><p>Det var nog allt jag kunde nämna, vad som är felet med mina knän är ännu oklart. Men men, jag klarar att bita ihop med en liten smärta. Fast å andra sidan så kan ju inte läkarna se vad som var fel med mina knän :/.</p><p></p><p>MVH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josk, post: 838927, member: 97126"] Vet inte riktigt om jag kan uttrycka mig med att ligga stilla osv och få ont. Men för cirka 2 år sedan kunde jag varken jogga eller gå i trappor pga inre smärtor i mina knän. Ingenting på röntgen visades och inte heller några utomstående smärtor vid knät. Allt var alltså inuti som du har. På senare tid har jag försökt att träna upp muskulaturen runt om knät vilket gjort att jag idag kan jogga några kilometer utan att få något vidare ont, det är lindrigt hur som helst. Jag säger inte att du direkt ska ut och jogga och bita ihop med smärtan som jag gjorde, men iaf försöka göra så mycket sjukgymnastik för att få upp muskulaturen så att knät inte behöver bero på ledbanden som mina gjorde. Det var nog allt jag kunde nämna, vad som är felet med mina knän är ännu oklart. Men men, jag klarar att bita ihop med en liten smärta. Fast å andra sidan så kan ju inte läkarna se vad som var fel med mina knän :/. MVH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Knäskada och 14 dagar till resa
Tillbaka
Topp