Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Knäskada och 14 dagar till resa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="halfwaycrook" data-source="post: 838947" data-attributes="member: 60661"><p>Har inget vidare ont när jag ligger still, ingen punkt som gör ont när jag trycker på knät. Tar emot lite när jag försöker sträcka ut knät helt, känns som det stramar precis ovanför knät. Samma om jag lägger en tyngd på foten och lyfter underbenet uppåt. då stramar det ännu mer på punkten ovanför knät och typ under knät. Viker sig när jag försöker stödja på det och är hela tiden böjt när jag försöker stödja på det.</p><p>Som Carolajner skrev tidigare är det svårt att förklara hur och var det gör ont.</p><p>Fått tid hos sjukgymnast på tisdag, två dagar innan den tänkta resan.</p><p>Usch denna panik..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="halfwaycrook, post: 838947, member: 60661"] Har inget vidare ont när jag ligger still, ingen punkt som gör ont när jag trycker på knät. Tar emot lite när jag försöker sträcka ut knät helt, känns som det stramar precis ovanför knät. Samma om jag lägger en tyngd på foten och lyfter underbenet uppåt. då stramar det ännu mer på punkten ovanför knät och typ under knät. Viker sig när jag försöker stödja på det och är hela tiden böjt när jag försöker stödja på det. Som Carolajner skrev tidigare är det svårt att förklara hur och var det gör ont. Fått tid hos sjukgymnast på tisdag, två dagar innan den tänkta resan. Usch denna panik.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Knäskada och 14 dagar till resa
Tillbaka
Topp