Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäskada, tips angående uthyrarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1071131" data-attributes="member: 29440"><p>Tycker du skall skriva och berätta för Skistar om vad som har hänt, om inte annat för att de ska kunna poängtera för sin personal hur viktigt det är med att ställa in bindningarna rätt.</p><p>Kanske det inte var orsaken i detta fallet men det finns ju en anledning till att bindningarna går att justera och då ska man kunna lite på att det blir rätt gjort.</p><p>Min sambo är åtminståne medelgod åkare och tar sig ner i alla pister utan större problem men lite lugnare tempo i svarta pister, sullängd 280 mm tror jag och jag ställer hennes bindning på 5.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1071131, member: 29440"] Tycker du skall skriva och berätta för Skistar om vad som har hänt, om inte annat för att de ska kunna poängtera för sin personal hur viktigt det är med att ställa in bindningarna rätt. Kanske det inte var orsaken i detta fallet men det finns ju en anledning till att bindningarna går att justera och då ska man kunna lite på att det blir rätt gjort. Min sambo är åtminståne medelgod åkare och tar sig ner i alla pister utan större problem men lite lugnare tempo i svarta pister, sullängd 280 mm tror jag och jag ställer hennes bindning på 5. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäskada, tips angående uthyrarna
Tillbaka
Topp