Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäskada - Vart ska man gå i Göteborg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rosand" data-source="post: 424127" data-attributes="member: 47437"><p>aa ok. jag skadade mig också utomlands. fick akkut läkarvård där men sen ville inte försäkringsbolaget betala mer, USA e dyrt när de kommer till sjukhus. så då flög jag hem, å sen gick jag till akuten på sjukhuset. även om de e en gammal skada så är de akkut, alltså ta hand om-fall! de skickar dig till en ortopedavdelning som undersöker och rönkar, en efter de kommer du till en ortopedläkare. DÄR frågar du om de finns en specialavdelning för korsband a la Sophia i sthlm. han kan nämligen skicka dig vidare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rosand, post: 424127, member: 47437"] aa ok. jag skadade mig också utomlands. fick akkut läkarvård där men sen ville inte försäkringsbolaget betala mer, USA e dyrt när de kommer till sjukhus. så då flög jag hem, å sen gick jag till akuten på sjukhuset. även om de e en gammal skada så är de akkut, alltså ta hand om-fall! de skickar dig till en ortopedavdelning som undersöker och rönkar, en efter de kommer du till en ortopedläkare. DÄR frågar du om de finns en specialavdelning för korsband a la Sophia i sthlm. han kan nämligen skicka dig vidare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäskada - Vart ska man gå i Göteborg?
Tillbaka
Topp