Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäskada
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Putte_the_skibum" data-source="post: 46575" data-attributes="member: 28793"><p>Det är jättesvårt att säga något innan han varit hos o. Jag har själv en söndersliten muskel och ett muskelfäste samt knät draget ur led vid just vridskada. Är i stort sett helt återställd nu (4år) men det har varit en ganska lång väg och mycket djukgymnastik och tråkig "lätt" styrketräning för att få upp styrkan i knät.</p><p></p><p>Jag har dock INTE opererat för att slippa en styrkeminskning med ganska många procent och en längre väg tillbaka. Jag kommer eventuellt operera om två eller tre år om jag kan komma i toppform till dess just för att kunna ha maximalt med muskelvävnad att jobba med.</p><p></p><p>Knäskador gör ont, men dom flesta skidåkare skaffar sig ett par efter några år. </p><p></p><p>Min första var korsbandet i 12 årsåldern... Puckeltävling.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Putte_the_skibum, post: 46575, member: 28793"] Det är jättesvårt att säga något innan han varit hos o. Jag har själv en söndersliten muskel och ett muskelfäste samt knät draget ur led vid just vridskada. Är i stort sett helt återställd nu (4år) men det har varit en ganska lång väg och mycket djukgymnastik och tråkig "lätt" styrketräning för att få upp styrkan i knät. Jag har dock INTE opererat för att slippa en styrkeminskning med ganska många procent och en längre väg tillbaka. Jag kommer eventuellt operera om två eller tre år om jag kan komma i toppform till dess just för att kunna ha maximalt med muskelvävnad att jobba med. Knäskador gör ont, men dom flesta skidåkare skaffar sig ett par efter några år. Min första var korsbandet i 12 årsåldern... Puckeltävling. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Knäskada
Tillbaka
Topp