Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Knäskydd, tips sökes.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zorozv" data-source="post: 1034311" data-attributes="member: 146710"><p>Något som Fox & POC skydden där skall jag hålla utkik efter :] Smällen jag tog på knäet tog liksom på insidan av knäskålen, så nojar att sidorna inte skall vara så bra täckta (som jag tycker Black Diamond ser ut att vara lite vek på.) som det behövs. Nu för tiden kan jag inte annat än vara lätt avundsjuk på folk som "kan slå i knäet och gå iväg", när en annan får ont i flera dagar efter en liten lätt smäll. Men så är livet :P Vill bara förklara varför jag verkar så petig/nojig...</p><p></p><p>Japp japp, tackar för tipsen so far igen!</p><p></p><p>Somebody: Missade ditt svar. Har tänkt på något sånt med, men å andra sidan är de ju så stora och verkar klumpiga. Har ett "knäskydd" för att stabilisera knäet, sånt där mjukt fast med ställning inuti med hål fram mot knäskålen, jämför mot det och med det på kan jag knappt böja knäet. Men sure, om någon kört på såna får de gärna komma med lite info.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zorozv, post: 1034311, member: 146710"] Något som Fox & POC skydden där skall jag hålla utkik efter :] Smällen jag tog på knäet tog liksom på insidan av knäskålen, så nojar att sidorna inte skall vara så bra täckta (som jag tycker Black Diamond ser ut att vara lite vek på.) som det behövs. Nu för tiden kan jag inte annat än vara lätt avundsjuk på folk som "kan slå i knäet och gå iväg", när en annan får ont i flera dagar efter en liten lätt smäll. Men så är livet :P Vill bara förklara varför jag verkar så petig/nojig... Japp japp, tackar för tipsen so far igen! Somebody: Missade ditt svar. Har tänkt på något sånt med, men å andra sidan är de ju så stora och verkar klumpiga. Har ett "knäskydd" för att stabilisera knäet, sånt där mjukt fast med ställning inuti med hål fram mot knäskålen, jämför mot det och med det på kan jag knappt böja knäet. Men sure, om någon kört på såna får de gärna komma med lite info. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Knäskydd, tips sökes.
Tillbaka
Topp