Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
knäskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 514891" data-attributes="member: 53337"><p>alla skydd är bra skydd!</p><p></p><p>knäna har man bara två av, och dom ska man vara rädda om! ovärt som fan att skada dom.. det blir alltid jobbigt!</p><p></p><p>jag har en korsbands och ledbandsskada i vänterknät och kör med en specialdesignad ställning som jag spänner fast på benet, det avlastar och håller upp hela knät så att jag kan åka skidor! helt underbar uppfinning!</p><p></p><p>på andra knät kör jag med ett sånt blått skydd som ger värme. Det avlastar också knäna och hjälper till att förebygga skador vid tyngre belastning typ.. muslkerna arbetar mera och benen/senorna mindre!</p><p></p><p>Hoppas verkligen du blir bra i knäna. Sjukt segt att få ett så tidigt säsongsslut! håll modet uppe och satsa på nästa vinter istället!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 514891, member: 53337"] alla skydd är bra skydd! knäna har man bara två av, och dom ska man vara rädda om! ovärt som fan att skada dom.. det blir alltid jobbigt! jag har en korsbands och ledbandsskada i vänterknät och kör med en specialdesignad ställning som jag spänner fast på benet, det avlastar och håller upp hela knät så att jag kan åka skidor! helt underbar uppfinning! på andra knät kör jag med ett sånt blått skydd som ger värme. Det avlastar också knäna och hjälper till att förebygga skador vid tyngre belastning typ.. muslkerna arbetar mera och benen/senorna mindre! Hoppas verkligen du blir bra i knäna. Sjukt segt att få ett så tidigt säsongsslut! håll modet uppe och satsa på nästa vinter istället! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
knäskydd?
Tillbaka
Topp