Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Toppturer
Knata upp för Mont Blanc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 321493" data-attributes="member: 40931"><p>Jag tänkte nog mest på att du knatar 1600hm tror jag det blir? på en commiting tur, alltså om du lökar ihop halvvägs upp får du antingen vända om och nedklättra bla ganska brant is på mt maudit eller pina dig vidare mot toppen så du kan spänna på dig skidorna och åka ner... Nog inte så kul att börja nedklättra där när du är snurrig och mår dåligt.</p><p></p><p>Går man vägen du beskrev kan du ju när som helst riva av hudarna och peka skidorna åt motsatta hållet..</p><p></p><p>Men jag är inte så himla insatt..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 321493, member: 40931"] Jag tänkte nog mest på att du knatar 1600hm tror jag det blir? på en commiting tur, alltså om du lökar ihop halvvägs upp får du antingen vända om och nedklättra bla ganska brant is på mt maudit eller pina dig vidare mot toppen så du kan spänna på dig skidorna och åka ner... Nog inte så kul att börja nedklättra där när du är snurrig och mår dåligt. Går man vägen du beskrev kan du ju när som helst riva av hudarna och peka skidorna åt motsatta hållet.. Men jag är inte så himla insatt.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Toppturer
Knata upp för Mont Blanc
Tillbaka
Topp