Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kneissl 2005/2006
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nicky-Dee" data-source="post: 113311" data-attributes="member: 44082"><p>Hälp, kan inte nagon berätta lite om vad som händer med Kneissl nästa säsong?</p><p>Ingen agent i Sverige?</p><p>Jag har ett bra erbjudande pa ett par Kneissl Cross Free men det är ju svart att veta vad det e för skida när modellen är ny? och ingen verkar ha sett den som jag pratat med. Är de en twintip som flexon fly eller mera som Withe Star CR?? Fragorna hopar sig. </p><p></p><p>Mvh Nicke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nicky-Dee, post: 113311, member: 44082"] Hälp, kan inte nagon berätta lite om vad som händer med Kneissl nästa säsong? Ingen agent i Sverige? Jag har ett bra erbjudande pa ett par Kneissl Cross Free men det är ju svart att veta vad det e för skida när modellen är ny? och ingen verkar ha sett den som jag pratat med. Är de en twintip som flexon fly eller mera som Withe Star CR?? Fragorna hopar sig. Mvh Nicke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kneissl 2005/2006
Tillbaka
Topp