Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kneissl i konkurs?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 56674" data-attributes="member: 29566"><p>Hörde från ett huvud (och nu snackar vi ett riktigt försäljar huvud som säkert hade kunnat sälja en husvagn till nån utan bil) att Kneissl hade gått i konkurs och helt enkelt lagt ner.</p><p></p><p>Jag tyckte det läte konsigt, det skulle skett för typ 3 veckor sedan. Jag undra då om inte något annat företag gick in och köpte upp produktionen och fortsatte tillverka, med tanke på skidorna som kom förra året och faktiskt var bra uppskattade.</p><p></p><p>Nån som vet nåt mer om detta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 56674, member: 29566"] Hörde från ett huvud (och nu snackar vi ett riktigt försäljar huvud som säkert hade kunnat sälja en husvagn till nån utan bil) att Kneissl hade gått i konkurs och helt enkelt lagt ner. Jag tyckte det läte konsigt, det skulle skett för typ 3 veckor sedan. Jag undra då om inte något annat företag gick in och köpte upp produktionen och fortsatte tillverka, med tanke på skidorna som kom förra året och faktiskt var bra uppskattade. Nån som vet nåt mer om detta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kneissl i konkurs?
Tillbaka
Topp