Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kneissl Tanker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 55944" data-attributes="member: 12483"><p>Jag vet, trådar som den här brukar ge liten utdelning, men ändå.</p><p></p><p>Tanker, hur är dom uppbyggda?</p><p>Styvhet?</p><p>Hur går dom i pist?</p><p>Pallar dom folk på 90+ kg?</p><p>Hållbarhet?</p><p></p><p>Ni som kör/kört Tanker, vad säger ni.</p><p>De flesta recensenter gillar dom, men utlåtanden går ju att utveckla. Klämde på ett par i Chamonix i vintras. Väger ca 95 kg med allt på. Uppskattar goda pistegenskaper men vill naturligtvis kunna köra utanför åxå.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 55944, member: 12483"] Jag vet, trådar som den här brukar ge liten utdelning, men ändå. Tanker, hur är dom uppbyggda? Styvhet? Hur går dom i pist? Pallar dom folk på 90+ kg? Hållbarhet? Ni som kör/kört Tanker, vad säger ni. De flesta recensenter gillar dom, men utlåtanden går ju att utveckla. Klämde på ett par i Chamonix i vintras. Väger ca 95 kg med allt på. Uppskattar goda pistegenskaper men vill naturligtvis kunna köra utanför åxå. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Kneissl Tanker
Tillbaka
Topp