Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Knockout?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="backis" data-source="post: 31824" data-attributes="member: 13506"><p>Jag har själv kört KO slalom.... Och jag måste säga att det är riktigt kul... </p><p>Det är på något sätt en ny sorts kick man får. nästan som paralellslalom </p><p>fast du ser ju aldrig hur motstådnaren, så man kör ju bara allt man kan, </p><p>precis som i paralellslalom, för i vanlig slalom så är det ju en mer </p><p>lungnare slalom. Det Janica sa är just att de tinte är riktig slalom... </p><p></p><p>// Jonas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="backis, post: 31824, member: 13506"] Jag har själv kört KO slalom.... Och jag måste säga att det är riktigt kul... Det är på något sätt en ny sorts kick man får. nästan som paralellslalom fast du ser ju aldrig hur motstådnaren, så man kör ju bara allt man kan, precis som i paralellslalom, för i vanlig slalom så är det ju en mer lungnare slalom. Det Janica sa är just att de tinte är riktig slalom... // Jonas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Knockout?
Tillbaka
Topp