Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kock sökes!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-Andersson" data-source="post: 56114" data-attributes="member: 34874"><p>Hej vet att det är lite sent ute men, jag ska ner till Anton i år och bara åka men om jobb finns är det helt klart ett plus.....</p><p></p><p>En liten resume om det kan intressera.....</p><p></p><p>Var i St Moritz och gjorde en säsong förra vintern över sommaren har jag jobbat på alingsås golfklubb och stycknings avdelningen i Charken i en Ica butik, Gjorde Min ämnes praktik I England PÅ 5 stjärniga Marriot Forest of arden. Har jobbat som kock i 4 år har utbildningen i bagaget också, Jobbat för Ullrik Lindelöv Tredje pristagare i årets upplaga av BBQ VM på Jamaica.</p><p></p><p>Vet att jag är sent ute men om du är intresserad kan du väll höra av dig på johan_a83@hotmail.com ..........Kommer till Anton ändå Om du ville ha lite xtra hjälp.......</p><p></p><p>Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-Andersson, post: 56114, member: 34874"] Hej vet att det är lite sent ute men, jag ska ner till Anton i år och bara åka men om jobb finns är det helt klart ett plus..... En liten resume om det kan intressera..... Var i St Moritz och gjorde en säsong förra vintern över sommaren har jag jobbat på alingsås golfklubb och stycknings avdelningen i Charken i en Ica butik, Gjorde Min ämnes praktik I England PÅ 5 stjärniga Marriot Forest of arden. Har jobbat som kock i 4 år har utbildningen i bagaget också, Jobbat för Ullrik Lindelöv Tredje pristagare i årets upplaga av BBQ VM på Jamaica. Vet att jag är sent ute men om du är intresserad kan du väll höra av dig på johan_a83@hotmail.com ..........Kommer till Anton ändå Om du ville ha lite xtra hjälp....... Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kock sökes!!
Tillbaka
Topp