Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Köer vecka 8
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1304491" data-attributes="member: 146777"><p>Alltså jag tycker ju tänndalen är super mysigt och bjuder på fina backar och finfin offpist. Trängsel kommer det garanterat inte vara.</p><p>Trysil är alltid ganska mycket folk. Stort system. Men folk åker överallt och allt blir snabbt uppåkt.</p><p>Norefjell har störst fallhöjd och fin åkning. Tycker offpist ärmlite begränsat, men kan vara pga ganska lote snö när vi var där. Där det var fint snö var det rätt platt. Dock inte samma fjällkänsla som tänndalen. Dalen i norefjell ligger ju på nästan noll meter, och jag tycker det känns.</p><p>Dvs: störst system = trysil, mem mycket folk.</p><p>Bränna mest pistkilometer = norefjelö</p><p>Fint fjällsemester och minst folk= tänndalen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1304491, member: 146777"] Alltså jag tycker ju tänndalen är super mysigt och bjuder på fina backar och finfin offpist. Trängsel kommer det garanterat inte vara. Trysil är alltid ganska mycket folk. Stort system. Men folk åker överallt och allt blir snabbt uppåkt. Norefjell har störst fallhöjd och fin åkning. Tycker offpist ärmlite begränsat, men kan vara pga ganska lote snö när vi var där. Där det var fint snö var det rätt platt. Dock inte samma fjällkänsla som tänndalen. Dalen i norefjell ligger ju på nästan noll meter, och jag tycker det känns. Dvs: störst system = trysil, mem mycket folk. Bränna mest pistkilometer = norefjelö Fint fjällsemester och minst folk= tänndalen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Köer vecka 8
Tillbaka
Topp