Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Koll på St. Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gustav81" data-source="post: 50145" data-attributes="member: 13715"><p>Det enda jag kan bidra med än så länge är rolig människa, men jag har jobb på g och kanske också bostad... hur stor vet jag inte än men hur var och när, kommer att visa sig inom kort...</p><p>Har varit i Stanton tillräckligt många gånger för att känna till stället och vet att det kommer att bli både dyrt och svårt att få tag i bostad och jobb.... lycka till så kanske vi ses där nere...</p><p></p><p>//Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gustav81, post: 50145, member: 13715"] Det enda jag kan bidra med än så länge är rolig människa, men jag har jobb på g och kanske också bostad... hur stor vet jag inte än men hur var och när, kommer att visa sig inom kort... Har varit i Stanton tillräckligt många gånger för att känna till stället och vet att det kommer att bli både dyrt och svårt att få tag i bostad och jobb.... lycka till så kanske vi ses där nere... //Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Koll på St. Anton?
Tillbaka
Topp