Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GNU" data-source="post: 18807" data-attributes="member: 14399"><p>tänkte naturligtvis med glädje delta i den kommande träningen! Faktum är att jag började redan i morse med att hänga ut repstegen från balkongen, 6 våningen, och klättra ner. Gissa om Greta 92 år blev förvånad där hon genom kikaren fick se mig på 3 dm håll utanför rutan?</p><p>Det enda som oroar mig en smula är att vi skall börja med filosofin, varför, hur, vem, när… Det som oroar mig är naturligtvis vad som händer i huvudet när svaren börjar infinna sig, man kan ju råka på sidor hos sig själv som man inte på långa vägar ens kunnat drömma om att fanns där, vilket i förlängningen kan innebära att det inte alls är skidåkare som man innerst inne är, utan kanske brevbärare, brunnsborrare, golfspelare, nakendansör, operatenor eller helt enkel bara en svårt mentalt störd småstadsbo som genast beger sig till närmaste vårdinrättning för att där kräva att bli intagen? </p><p>Så frågan är: Törs man delta med nuvarande upplägg? Eller ska jag be farbror Arc ändra upplägget en smula så att jag inte riskerar att stöta på något som ligger dolt i den bakersta/mörkaste delen av hjärnan?</p><p></p><p>Psykotiska hälsningar/GNU</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GNU, post: 18807, member: 14399"] tänkte naturligtvis med glädje delta i den kommande träningen! Faktum är att jag började redan i morse med att hänga ut repstegen från balkongen, 6 våningen, och klättra ner. Gissa om Greta 92 år blev förvånad där hon genom kikaren fick se mig på 3 dm håll utanför rutan? Det enda som oroar mig en smula är att vi skall börja med filosofin, varför, hur, vem, när… Det som oroar mig är naturligtvis vad som händer i huvudet när svaren börjar infinna sig, man kan ju råka på sidor hos sig själv som man inte på långa vägar ens kunnat drömma om att fanns där, vilket i förlängningen kan innebära att det inte alls är skidåkare som man innerst inne är, utan kanske brevbärare, brunnsborrare, golfspelare, nakendansör, operatenor eller helt enkel bara en svårt mentalt störd småstadsbo som genast beger sig till närmaste vårdinrättning för att där kräva att bli intagen? Så frågan är: Törs man delta med nuvarande upplägg? Eller ska jag be farbror Arc ändra upplägget en smula så att jag inte riskerar att stöta på något som ligger dolt i den bakersta/mörkaste delen av hjärnan? Psykotiska hälsningar/GNU [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Tillbaka
Topp