Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 18816" data-attributes="member: 14197"><p>Ändra eget svar? Jovisst.</p><p>DUNDER? Skaffa körkort så slipper du cykla i skogen...</p><p></p><p>Varför? </p><p>Enligt svarsformuläret ovan är jag en abstrakt varelse - åtminstone med abstrakta motivationer (nåväl, kan det inte mätas i förekomst och inte förekomst är det nys). Om de konkreta alternativen var; sponsorer, prylar, pengar, starkare kropp - jamendåså är det glasklart faktiskt. Sånt trams har fan inte Arc:s träningssquad tid med. Det finns faktiskt världsrekord därute som väntas på att slås. Glamour, masochist och att jag är överförtjust i abnormt höga hastigheter är alltså svaret. Sen går det inte att sticka under stol med att jag tycker att det är roligt att föra folk bakom ljuset och berätta den ena skrönan efter den andra. Sen är det kul att gå på afterwhatever och diskutera vilka svängar vi inte gjorde under dagen över nånting bittert som garanterat renderar hår på rygg och handflator. Sen så gillar jag ju bikinibrudar, Acetonix och glada vänners lag - antagligen mer än nåt annat faktiskt.</p><p></p><p>Vem?</p><p>Vem jag är? Det får du nog reda ut mellan mina psykoterapeut och min övervakare! Exhibitionist, självplågare, livsnjutare, träningsnarkoman? Ja tack! Dessutom galenskapsekvilibrist som inte är rädd för nôttt!</p><p></p><p>När?</p><p>Säsongen har ju precis börjat. Så frågan när faller här, det är som så att jag är alltid i början av säsongen. Det är precis som att GAIS alltid spelar i rätt division. Fullständigt opåverkbart faktiskt. Året runt, oavsett plats. Kan tänka mig att Tylösand kan vara ett brantåkarparadis under sommarhalvåret t.ex! Sen så är det ju viktigt med pollarna, utan dom hade jag antagligen satsat på en castingkarriär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 18816, member: 14197"] Ändra eget svar? Jovisst. DUNDER? Skaffa körkort så slipper du cykla i skogen... Varför? Enligt svarsformuläret ovan är jag en abstrakt varelse - åtminstone med abstrakta motivationer (nåväl, kan det inte mätas i förekomst och inte förekomst är det nys). Om de konkreta alternativen var; sponsorer, prylar, pengar, starkare kropp - jamendåså är det glasklart faktiskt. Sånt trams har fan inte Arc:s träningssquad tid med. Det finns faktiskt världsrekord därute som väntas på att slås. Glamour, masochist och att jag är överförtjust i abnormt höga hastigheter är alltså svaret. Sen går det inte att sticka under stol med att jag tycker att det är roligt att föra folk bakom ljuset och berätta den ena skrönan efter den andra. Sen är det kul att gå på afterwhatever och diskutera vilka svängar vi inte gjorde under dagen över nånting bittert som garanterat renderar hår på rygg och handflator. Sen så gillar jag ju bikinibrudar, Acetonix och glada vänners lag - antagligen mer än nåt annat faktiskt. Vem? Vem jag är? Det får du nog reda ut mellan mina psykoterapeut och min övervakare! Exhibitionist, självplågare, livsnjutare, träningsnarkoman? Ja tack! Dessutom galenskapsekvilibrist som inte är rädd för nôttt! När? Säsongen har ju precis börjat. Så frågan när faller här, det är som så att jag är alltid i början av säsongen. Det är precis som att GAIS alltid spelar i rätt division. Fullständigt opåverkbart faktiskt. Året runt, oavsett plats. Kan tänka mig att Tylösand kan vara ett brantåkarparadis under sommarhalvåret t.ex! Sen så är det ju viktigt med pollarna, utan dom hade jag antagligen satsat på en castingkarriär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Tillbaka
Topp