Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emser" data-source="post: 18823" data-attributes="member: 15537"><p>Excusez moi d"être en retard Monsieur!!</p><p>Tog en veckas "sovmorgon" till föreläsningarna, för min hund Karo spydde o så blev jag påkörd av en spårvagn o cyklade på väg till sjukan ner i spåret, föll o spräckte en nagel vilket i sin tur ledde till en otäck nagelbandsinflammation med en antibiotikakur som utgång - tyvärr fick jag en allergisk reaktion av antibiotikan så mina händer svällde till det fyrdubbla och jag kunde inte torka mig själv när jag skulle gå på toan så jag fick anställa en torkare o då är man ju lite kräsen och vill ha den bästa och han hade lite lång leveranstid eftersom han kom med båt så när han väl dök upp hade jag inga problem längre men förbannad på systemet såklart och gick då genast och lämnade in en klagomålsansökan och de förhandlingarna tog lite längre tid än vad som stod utlovat och det gjorde mig än med ilsk så jag började givetvis hoppa jämfota på plats, morrandes och tuggandes fradga som en rabiessmittad hund så nån välvillig medborgare ringde hundinsamlingsbilen och innan jag hann blinka så låg jag i en näthåv av metallringar som luktade skabb och denna kvälmiga lukt fick mig att kräkas, den samhällstjänande mannen som bar mig fick då se att mitt maginnehåll såg väldigt mänskligt ut och släppte mig med endast en varning om vad fel det kan bli om man inte använder rätt tandkräm och då kom jag på att jag glömt att borsta tänderna innan jag for hemmifrån och om man ska på föreläsning med farbror ArcT är det viktigt att lukta gott när man andas nära så jag blev då tvungen att på min numera defekta cykel ta mig hem i ett rasande tempo, stoppa den spretiga borsten i käften och ta mig samman så att jag till slut kunde infinna mig här, inte i tid, men dock, här. Hoppas jag är ursäktad Magistern…?</p><p></p><p>Ska nu lite kort försöka komma ifatt mina missade lektioner…</p><p>Varför? </p><p>Tror jag fick i mig en spruta antirabiesflourid för en stund sen men jag viftar glatt på svansen och tror att jag är fri.</p><p></p><p>Vem? </p><p>Ett exhibitionistiskt mumintroll, skär till färgen och tränar lydigt på att bli blyg och tillbakadragen.</p><p></p><p>När? </p><p>Måste erkänna att mina pollare har stor inverkan här, de är iaf ett bastant Stöd i vått o torrt och Lyser upp min tillvaro – lyxvarianter som du kanske förstår! De vill allt som oftast och som den timida varelse man kanske ligger i närheten av att vara eller bli, hänger jag på såklart.</p><p></p><p>Får jag fortfarande vara med Magister ArcT, finns det hopp för mig eller är jag för dopad? Än en gång ber jag om ursäkt för att jag var lite försenad.</p><p></p><p></p><p>/Eder ödmjukt ärlige Emser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emser, post: 18823, member: 15537"] Excusez moi d"être en retard Monsieur!! Tog en veckas "sovmorgon" till föreläsningarna, för min hund Karo spydde o så blev jag påkörd av en spårvagn o cyklade på väg till sjukan ner i spåret, föll o spräckte en nagel vilket i sin tur ledde till en otäck nagelbandsinflammation med en antibiotikakur som utgång - tyvärr fick jag en allergisk reaktion av antibiotikan så mina händer svällde till det fyrdubbla och jag kunde inte torka mig själv när jag skulle gå på toan så jag fick anställa en torkare o då är man ju lite kräsen och vill ha den bästa och han hade lite lång leveranstid eftersom han kom med båt så när han väl dök upp hade jag inga problem längre men förbannad på systemet såklart och gick då genast och lämnade in en klagomålsansökan och de förhandlingarna tog lite längre tid än vad som stod utlovat och det gjorde mig än med ilsk så jag började givetvis hoppa jämfota på plats, morrandes och tuggandes fradga som en rabiessmittad hund så nån välvillig medborgare ringde hundinsamlingsbilen och innan jag hann blinka så låg jag i en näthåv av metallringar som luktade skabb och denna kvälmiga lukt fick mig att kräkas, den samhällstjänande mannen som bar mig fick då se att mitt maginnehåll såg väldigt mänskligt ut och släppte mig med endast en varning om vad fel det kan bli om man inte använder rätt tandkräm och då kom jag på att jag glömt att borsta tänderna innan jag for hemmifrån och om man ska på föreläsning med farbror ArcT är det viktigt att lukta gott när man andas nära så jag blev då tvungen att på min numera defekta cykel ta mig hem i ett rasande tempo, stoppa den spretiga borsten i käften och ta mig samman så att jag till slut kunde infinna mig här, inte i tid, men dock, här. Hoppas jag är ursäktad Magistern…? Ska nu lite kort försöka komma ifatt mina missade lektioner… Varför? Tror jag fick i mig en spruta antirabiesflourid för en stund sen men jag viftar glatt på svansen och tror att jag är fri. Vem? Ett exhibitionistiskt mumintroll, skär till färgen och tränar lydigt på att bli blyg och tillbakadragen. När? Måste erkänna att mina pollare har stor inverkan här, de är iaf ett bastant Stöd i vått o torrt och Lyser upp min tillvaro – lyxvarianter som du kanske förstår! De vill allt som oftast och som den timida varelse man kanske ligger i närheten av att vara eller bli, hänger jag på såklart. Får jag fortfarande vara med Magister ArcT, finns det hopp för mig eller är jag för dopad? Än en gång ber jag om ursäkt för att jag var lite försenad. /Eder ödmjukt ärlige Emser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Tillbaka
Topp