Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 18824" data-attributes="member: 14483"><p>Joru det blev en hel del problem med jogging i svängrytm. </p><p> Höll på halva natten med min normala 40 – minuters runda. Trodde folk skulle garva ihjäl sig när jag stod där på ett ben och väntade på att få gå över i ”nästa sväng”</p><p></p><p>Har nu förstått bättre att de bara gäller att skaffa sig rätt stånd i sinnet och det min vän är inga problem för en ung och viril gosse som mig!</p><p></p><p>Det där med alkoholistens ständiga upptagande av psyke har jag redan. Finns inget som jag inte kan förknippa eller vrida till att bli utförsåkning. Skulle möjligtvis vara att jobba. Men även på jobbet kan jag en del konster för att lura mig själv!</p><p></p><p>Nu till frågorna </p><p></p><p>Varför? </p><p>Efter djupa funderingar fann jag att det är för att jag måste. Kan inte slita mig från bergen. Finner ingen vettig förklaring, jag är torsk på berg!</p><p></p><p>Vem?</p><p>Den var lättare. Jag har grövre psykotiska drag som gör mig omöjlig i normala sociala sammanhang. Är även en stor skrävlare och mytoman. Blir lätt upphetsad och är snabb att kasta av mig kläderna för nakensport. Det har även hänt att det har blivit ett eller flera handgemäng. </p><p></p><p></p><p>När?</p><p>Vadå när? När man inte har kommenderats till någon annan tjänst som jobb, sociala tvångsarrangemang, fiske, baraktivitet eller bilbesiktning då blir det berg.</p><p></p><p>Mes, på G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 18824, member: 14483"] Joru det blev en hel del problem med jogging i svängrytm. Höll på halva natten med min normala 40 – minuters runda. Trodde folk skulle garva ihjäl sig när jag stod där på ett ben och väntade på att få gå över i ”nästa sväng” Har nu förstått bättre att de bara gäller att skaffa sig rätt stånd i sinnet och det min vän är inga problem för en ung och viril gosse som mig! Det där med alkoholistens ständiga upptagande av psyke har jag redan. Finns inget som jag inte kan förknippa eller vrida till att bli utförsåkning. Skulle möjligtvis vara att jobba. Men även på jobbet kan jag en del konster för att lura mig själv! Nu till frågorna Varför? Efter djupa funderingar fann jag att det är för att jag måste. Kan inte slita mig från bergen. Finner ingen vettig förklaring, jag är torsk på berg! Vem? Den var lättare. Jag har grövre psykotiska drag som gör mig omöjlig i normala sociala sammanhang. Är även en stor skrävlare och mytoman. Blir lätt upphetsad och är snabb att kasta av mig kläderna för nakensport. Det har även hänt att det har blivit ett eller flera handgemäng. När? Vadå när? När man inte har kommenderats till någon annan tjänst som jobb, sociala tvångsarrangemang, fiske, baraktivitet eller bilbesiktning då blir det berg. Mes, på G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Tillbaka
Topp