Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stickan" data-source="post: 18826" data-attributes="member: 13850"><p>Ursäckta mig herr Arc T.</p><p>Kan man komma in så här sent i dit tränings team? Även om jag inte legat på lat sidan med täningen, så vet jag att min kropp skulle kunna bli mer lik en maskins(med bara ett mål och utan känsla för livet)</p><p></p><p>Jag vet inte redigt men ser mig nog mer som livsnjutare. Mitt förslag är att vi alla, tar vårt pick&pack för att bege oss in i djupaste Alaska och söka livets lycka (helt utan denna bistra värld). Där kan man leva livet och bara bekymra oss över dagen och des sökande. Med hårda tränings pass "blod smak i munnen", för att senare ta lång branta turer till dom snö beklädda topparna och när adrelaniet är slut och dom god vännerna har samlat i det enkla hemet runt läger elden, för att diskutera, fantisera, filosofera och försjunka i diverse akoholhaltiga drycker (som förövrigt är hem kokta, lagrade, destilerade eller vad som smakar)</p><p></p><p>Men är jag en ung och lätt påvärkad pojk och mycket kan gå fel, det är måga vägval, vissa snåriga, branta, stigar andra stor motor vägar.</p><p>Så jag är tacksam för din hjälp du tappra Arc T, en tonnåring behöver all väglednig han kan få i livets stora, branta mysterium.</p><p></p><p>Länge leve dom snö förälskade!!!</p><p></p><p></p><p></p><p> (Ursäkta vissa stav fel som kan förekomma i mitt inlägg)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stickan, post: 18826, member: 13850"] Ursäckta mig herr Arc T. Kan man komma in så här sent i dit tränings team? Även om jag inte legat på lat sidan med täningen, så vet jag att min kropp skulle kunna bli mer lik en maskins(med bara ett mål och utan känsla för livet) Jag vet inte redigt men ser mig nog mer som livsnjutare. Mitt förslag är att vi alla, tar vårt pick&pack för att bege oss in i djupaste Alaska och söka livets lycka (helt utan denna bistra värld). Där kan man leva livet och bara bekymra oss över dagen och des sökande. Med hårda tränings pass "blod smak i munnen", för att senare ta lång branta turer till dom snö beklädda topparna och när adrelaniet är slut och dom god vännerna har samlat i det enkla hemet runt läger elden, för att diskutera, fantisera, filosofera och försjunka i diverse akoholhaltiga drycker (som förövrigt är hem kokta, lagrade, destilerade eller vad som smakar) Men är jag en ung och lätt påvärkad pojk och mycket kan gå fel, det är måga vägval, vissa snåriga, branta, stigar andra stor motor vägar. Så jag är tacksam för din hjälp du tappra Arc T, en tonnåring behöver all väglednig han kan få i livets stora, branta mysterium. Länge leve dom snö förälskade!!! (Ursäkta vissa stav fel som kan förekomma i mitt inlägg) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kom i form med farbror Arc T
Tillbaka
Topp