Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kom just hem från
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 5708" data-attributes="member: 10565"><p>Jag kom just hem ifrån Lech som är en by ganska nära St Anton. Där gjorde jag de härligaste åken jag någonsin gjort. Visst prövade man på offpist men man kollade hela tiden upp i backen. Jag startade en mindre lavin vid ett överhäng, den var bara 5 * 10 meter men ändå. Jag satte också en 360 men jag klockade inte landningen, men nu vet jag hur man ska göra. Fan va glad jag är.</p><p></p><p>Puder frälst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 5708, member: 10565"] Jag kom just hem ifrån Lech som är en by ganska nära St Anton. Där gjorde jag de härligaste åken jag någonsin gjort. Visst prövade man på offpist men man kollade hela tiden upp i backen. Jag startade en mindre lavin vid ett överhäng, den var bara 5 * 10 meter men ändå. Jag satte också en 360 men jag klockade inte landningen, men nu vet jag hur man ska göra. Fan va glad jag är. Puder frälst [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Kom just hem från
Tillbaka
Topp