Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kom o hälsa på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="helene-p" data-source="post: 476100" data-attributes="member: 66158"><p>Hej!</p><p></p><p>Instämmer med föregående talare... Jag har flygbiljetter till Geneve 26 december - 5 januari, men letar just nu efter boende, gärna med inslag av att träffa nya roliga skidåkare att hänga med! Om det finns plats för en person till i lägenheten under den här perioden, hela veckan eller några dagar, får du gärna höra av dig!</p><p></p><p>Kan tillägga att jag gör mumsig pastasallad, tvättar understället regelbundet och älskar mina skidor alldeles för mycket för att slösa tid på att lära mig åka snowboard. </p><p></p><p>Ha det bra. Snart kommer snön.</p><p>Helene</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="helene-p, post: 476100, member: 66158"] Hej! Instämmer med föregående talare... Jag har flygbiljetter till Geneve 26 december - 5 januari, men letar just nu efter boende, gärna med inslag av att träffa nya roliga skidåkare att hänga med! Om det finns plats för en person till i lägenheten under den här perioden, hela veckan eller några dagar, får du gärna höra av dig! Kan tillägga att jag gör mumsig pastasallad, tvättar understället regelbundet och älskar mina skidor alldeles för mycket för att slösa tid på att lära mig åka snowboard. Ha det bra. Snart kommer snön. Helene [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kom o hälsa på!
Tillbaka
Topp