Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kom o hälsa på!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tomasos" data-source="post: 488270" data-attributes="member: 83500"><p>Tjena,</p><p></p><p>Jag är väldigt sugen på att åka snowboard över nyår. Bor själv i Lyon så det är inte för långt ifrån.</p><p></p><p>Kille på 23 år, älskar att åka snowboard, social, snäll och skötsam. Om det låter som någon du skulle tänka dig umgås med i några dagar så hör gärna av dig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Mvh</p><p>Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tomasos, post: 488270, member: 83500"] Tjena, Jag är väldigt sugen på att åka snowboard över nyår. Bor själv i Lyon så det är inte för långt ifrån. Kille på 23 år, älskar att åka snowboard, social, snäll och skötsam. Om det låter som någon du skulle tänka dig umgås med i några dagar så hör gärna av dig :) Mvh Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Kom o hälsa på!
Tillbaka
Topp